Jesteś tutaj: Start / ODDZIAŁY / ODDZIAŁ IV MISIE

ODDZIAŁ IV MISIE

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

wychowawcy:
godziny pracy:  800 - 1530

mgr Gabriela Langier
mgr Anna Duda

lic.Anna Bigaj - język angielski
środa, piątek - 830  - 900

s. Danuta - religia
wtorek - 1400- 1430

zajecia prowadzone poza podstawą  programową
Lekcja ciszy wg Marii Montessori - wtorek - 1330  - 1400


 

Jesteśmy grupą rodzinkową, czyli bardzo zróżnicowaną wiekowo.
Są wśród nas zatem, małe niedźwiadki
i bardzo dojrzałe misie.

W naszej grupie nie ma czasu na nudę, każde dziecko znajdzie tu coś dla siebie .
  Nasz  dzień zajmują  różnorodne zajęcia i  zabawy  rozwijające 
naszą  samodzielność
i zapoznające nas z najbliższym środowiskiem.
Uwielbiamy tańczyć śpiewać, gimnastykować się i rysować.
Wesołe zabawy łączymy z nauką, ponieważ niektórzy z nas,
w przyszłym roku zostaną uczniami.
Chcemy jak najwięcej poznać, wiedzieć i zrozumieć.
Potrafimy współpracować w grupie,
wiemy co to reguły, znamy zasady bezpieczeństwa.
Samoobsługa i higiena, nie sprawiają nam żadnych problemów.

 

A oto my:

 

Daniel, Natalia, Liliana, Ernest, Joanna, Milan,
Aleksander, Emilia, Vladyslav, Liliana, Laura, Amelia,
Emilia, Joanna, Zofia, Nadia, Wiktoria, Dawid, Gabriel,
Małgorzata, Michał, Maja, Natan, Antoni, Erik

 

 

 

 

 

Artykuły

ŚWIATOWY DZIEŃ EMOTIKONA

Przejdź do - ŚWIATOWY DZIEŃ EMOTIKONA

19 września 1982 roku był dniem, w którym po raz pierwszy użyto emotikona. Był to znaczek Uśmiech.  Od tego czasu, przez 20 lat, emotikony "pomagają" wyrażać emocje.

Jakie emocje towarzyszą nam na co dzień? Dzisiejsze święto było wspaniałą okazją do wspierania rozwoju emocjonalnego, nabywania umiejętności wyrażania uczuć oraz do rozpoznawania emocji u siebie i innych. Wyrażaliśmy swoje emocje za pomocą mimiki twarzy,  patrząc w lusterko pokazywaliśmy różne miny: wesołe, smutne, złe. Opowiadaliśmy jakie emocje kojarzą się z daną sytuacja np. gdy dostaniemy prezent lub gdy zepsuje się ulubiona zabawka.  Poznaliśmy też  też ćwiczenia regulujące emocje takie jak: odliczanie do pięciu, przydeptywania złości, wydmuchiwanie nieprzyjemnej emocji do niewidzialnego balona

Na koniec wykonaliśmy  prace plastyczne przedstawiające emotki -  utrwalając przy tym kolor żółty.

 


19 września 2022